رئال و دریافت یک سوم گلهایش در این فصل از روی ضربات کاشته
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/18/primera/1363567631_177736_1363567696_noticia_normal.jpg" نگران ضربات ایستگاهی هستیم " پهپه په این را گفت و امیلیو بوتراگوئنو تاکید کرد : "تاوان این ضربات در اروپا سنگین خواهند بود . " و کارانکا ادامه داد :" این اشتباهات به خاطر عدم تمرکز است . " تا سرجیو راموس ابراز تاسف کند :" بای د از این حیث بهتر شویم . " در حقیقت باید پذیرفت که رئال رئی ضربات ایستگاهی هحریفان مشکل دارد چرا که امسال از 48 گلی که خورده 15 تایش از روی ضربات ایستگاهی بوده اند . 
رئال مادرید امسال به شدت امسال از این حیث مشکل داشته است . با گل آلفارو در شنبه گذشته ، این هشتمین گلی بود که رئال از روی نقطه کرنر می خورد : مایورکا ، یونایتد ، گرانادا ، اسپانیول ، وایادولید (2) ، آژاکس و سویا . رئال مادرید مقابل والنسیا ، آلکویانو ، سیتی و بارسا (2) با ضربه آزاد مستقیم گل خورده و مقابل ختافه و والنسیا نیز با ضربات ایستگاهی ارسالی . اگر این آمار را به پنالتی های پرایتو ، آگوئرو و مسی اضافه کنیم ، در حقیقت رئال 37 درصد از گلهایش را از روی ضربات شروع مجدد دریافت کرده است . مورینیو در روز 13 فوریه پس از گل ول بک با ضربه سر در برنابئو گفت :" کلیپ های حریفان را دیده ایم تا نقاط قوتشان را روی ضربات ایستگاهی ببینیم اما وقتی روی دوئل های فردی می بازیم ، برنامه ریزی هیچ تاثیری نمی گذارد .
مربی پرتغالی معتقد بود که در چنین صحنه هایی برخی بازیکنان همچون راموس بی دقت هستند ، این در حالیست که خود این بازیکن امسال روی چهار ضربه کاشته بی دقت بوده است . مربی پرتغالی پس از گل خوردن از سویا گفته بود :" تمرکز ها خیلی پائین بود . نمی شود بیش از این روی ضربات ایستگاهی کار کرد . " تا راموس پاسخش را بدهد :" این جا همه می بازند و همه می برند . "
دیگو لوپز امسال سه گل از روی ضربات ایستگاهی خورده ، کاسیاس ده تا و آدان دو تا . دیگو لوپز د راین باره گفته است :" روی این صحنه ها در طول هفته کار کرده ایم . این طور نیست که این لحظات دغدغه مان باشد اما مطمئنا باید مراقب بود . "
مسلما بحث در مورد ضربات شروع مجد دبحث داغی در تیم است . کادر فنی ، بازیکنان را مقصر می داند و بالعکس .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 7:28 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 345
بازدید کل : 123170
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1